FOLLOW ME DEAR..

TESTIMONI VITAMIN C



Hanya dalam masa 2 minggu pengambilan vitamin c
- jerawat kat muka makin kurang..
- ruam2 & jerawat halus kat dada sbb peluh dah hilang terus..

- susah nk tumbuh jerawat baru..

gatal tekak tiap2 malam time sedap tido (mgkin sbb resdung) dah hilang..
- bersin pagi2 dah tak dak..
- kulit kaki yg kering giler (mmg malas pakai losyen) dah makin kurang sedangkan mmg tak pakai losyen pun..hee



hanya dlm masa 3 hari dh boleh nmpk perubahan kulit tgn..3 hari jer..tq akak :)



cuba la kawan2 ku d luar sana memang berbaloi terutamanye kepada ibu2 breastfeeding atau pregnant pengambilan vit ni bnyk menfaantnye daripada dlm sehingga la ke luaran



baru 2 minggu jer kak ambik vit c ni...lain sbb dah kurang bersin....jerawat pun kalau naik x teruk sangat mcm selalu...bersin pun kurang la...kulit jd moist2...dulu kalau pakai bj tgn pendek mst berbelang tp skrg dah hilang belang2 tu..




3 hari je ambk vit c parut dh hilang..amazing kn...


testimoni pengguna vit c


untuk permulaan hari ini.. sy nk tunjuk hasil dr diri sy sendiri apabila mengamalkan vitc 500mg.. mula2 malu gak nk tunjuk testimoni ni.. tp tuk kawan2 pesalah nye kn.. saya mengalami kulit yang tidak sekata dan apabila mengamalkan vitc500mg selama sebulan ini la hasil nyew.. saya sgt2 berpuas hati, sape2 yg berminat bole mencuba dan pasti keputusan tidak mengecewakan.... insyaallah..


alhamdulillah...since i amik ur vit bdn i susah nk naik...even now im preggy for 4m+ n kuat gak mkn tp badan i maintain jer...tp yg penting bila jpa org2 kt luar diaorg akan tanya 'baby 1st ke?'...i senyum jer...i ckp ne masuk 3 dh...muke sume terkejut berok coz tgk muke i still muda...hehehe...epy rasenye...thanx to u ya...








vit c mampu lebatkan rambut dan kurangkan masalah rambut gugur.."

get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.