FOLLOW ME DEAR..

USA FIRMING BREAST SOAP



USA Breast Firming Soap .........



Keistimewaan Sabun Breast Firming USA 
Sabun ini bertindak sebagai agen pembentukan semula payudara dengan mengembalikan kepada bentuk asal seperti menegangkan dan membesarkan termasuklah mencantikkan struktur payudara. 
Ia juga boleh dijadikan agen pemecah lemak yang tidak diperlukan atau berlebihan yang boleh menyebabkan payudara melondeh atau jatuh. 
- Berasaskan herba yang bersih dan selamat tanpa kesan sampingan. 
- Mampu mencegah kanser menerusi herba yang digunakan. 
- Memadatkan dan membentuk payudara agar lebih kemas. 
- Mencantikkan kulit payudara agar lebih bersih, halus dan cerah. 
- Kesan yang ketara dalam hanya sebulan.



Kegunaan: 
- Menegangkan payudara yang kendur atau jatuh 
- Memejalkan struktur otot payudara yang longgar
- Membesarkan payudara yang kecil dan bermasalah (membantu tumbesaran) 
- Mencantikkan struktur payudara secara semulajadi, selamat dan berkesan. 


cara guna sabun breast

Cara Menggunakan: 
- Hasilkan buih dari sabun dan sapu pada bahagian payudara.
- Biarkan 2-5 minit selepas mengurut di sekitarnya. 
- Bilas seperti biasa.



Kandungan: 
- Caffeine Tea Salicylate Panthenol: Sejenis kafien dari pokok teh yang tumbuh di kawasan tanah tinggi atau berbukit yang bersuhu sejuk. Ia dapat bertindak sebagai agen menegangkan struktur payudara dengan berkesan dan secara semulajadi. 
- Pegaga: Tumbuhan yang hidup di Asia yang didapati berkesan dalam bertindak sebagai agen memejal oeh pakar perubatan. 
- Glycerin: Boleh bertindak sebagai agen memecahkan lemak yang tidak diperlukan atau berlebihan. 
- Minyak Lanolin: Boleh membantu melembabkan kulit payudara agar tidak menjadi kering ketika proses penegangan dan memejalkan struktur payudara.


TESTIMONI
Cyna Michael pada: 28hb Mei pukul 10.50 pagi
Mesej : hai.. Sy barU beberapa hari menggunakan sabun usa firming breast,
mmg brkesan la.. Mcm x percaya saja tp mmg mula firm la..
Tq beautyworld biz..

2.TESTIMONI :
Bayu Merdeka pada 28hb Mei pukul 11.17 pagi
Mesej: betul la..akak pn terasa ada perubahan...tq vm

3. TESTIMONI :
Miruselah Abdul Latif pada 12hb Jun pukul 12.18 pagi
Mesej: hye, nak tny boleh tak i order 6 sabun beras n 6 usa firming soap??
klu blh i nak order.... i dah pkai rasa berkesan sgt2....heheh, thanks :)

4.TESTIMONI :
Julie Jay pada 21hb Jun pukul 8.01 pagi
Sy da guna.alhamdulillah ia brkesan wlaupn bru beberapa hari pkai.rasa firm jgkla..skg size cup 32A btl2 padat.blm smpi lg sbulan pkai da jd mcm ni.lw 2-3 bln pkai tntu suami puas hati...tqvm

5. TESTIMONI:
Abby guna pun mujarab..dulu selepas bersalin, payudara agak jatuh dan lembik.slps guna sabun tuh selama 1bulan,payudara jadi tegang,montok dan cantik.mcm payudara artis pulak.skrg Abby bangga dengan payudara sendiri.Pakai kebaya dan baju kurung nampak cantik,Suami dan kawan-kawan satu ofis pun memuji.happy betul.Abby dah Berjaya. Anda bila lagi

6.TESTIMONI :
Dah sebulan guna baru habis 1 ketul perubahan Nampak breast Nampak naik sikit berbanding sebelum. Tq

7. TESTIMONI :
Sabun ini saya guna tiap kali mandi dah guna 2 bln, breast Nampak lebih montok, pejal dan lembut.

8. TESTIMONI :
Dear, sabun ni akak dah habis guna 2 ketul, mmg puas hati sbb Bahagian yg dulu Nampak jatuh dah naik sikit2.. nipple pun Nampak makin cerah. Walaupun amik masa tapi oklah sbb sabun ni pun selamat.

9. TESTIMONI :
Mula2 takut gak nak pakai, tapi bila Nampak hasilnya berbaloi... tak rugi try...


USA Breast Firming Soap .........


PENGHANTARAN: 

KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.
( IKUT PERMINTAAN YE... )


BERMINAT?

HARGA PASARAN : RM10 (SM) / RM15 (SS)

HARGA KAMI (TERMASUK POS LAJU) : 
MIN 4 PCS RM26 (SM) / RM36 (SS)  
SEDOZEN 12 PCS RM48 (SM) / RM58 (SS)

STATUS PRODUK : READY STOCK -PRODUK DIJAMIN ORIGINAL-

PEMBAYARAN BOLEH DIBUAT KE AKAUN BERIKUT :

MAYBANK : 1540 5343 8501 SABARIAH KATIJAN
CIMB : 7027 598 401 SABARIAH KATIJAN

HANTARKAN BUKTI PEMBAYARAN / RESIT DENGAN SALAH SATU CARA BERIKUT :
(MOHON BERSABAR MENANTI REPLY DARI KAMI)

Whatsapp : 011-3796 4536 @ 017-320 4928
WeChat : sabariah1971
Inbox (Facebook Pages) : my sweet beauty shops
EMAIL : mysweetbeautyshop@gmail.com

HUBUNGI KAMI ?
LAYARI FANPAGE FACEBOOK KAMI : KLIK DI SINI
FAHAMI TERMA / SYARAT PEMBELIAN : KLIK DI SINI
FAHAMI CARA ORDER : KLIK DI SINI

get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.