FOLLOW ME DEAR..

CARA-CARA MEMASAK PURE MARIN COLLAGEN



Ramai diantara customer yg bertanya macamna cara nak masak pure marin collagen ni...kat sini sy sediakan gambar-gambar cara memasaknya.. ianya cukup mudah.. sama sepertimana kita masak lengkong / agar2.. x perlu tambah apa2... tapi jika mreka yg suka kan rasa manis boleh lah terus masukkan jus buah-buahan spt sunquick, ribena, manggo dan boleh juga letak sirap dan sedikit gula... ikut suka anda ye..... dan kalau nak buat seperti yg saya buat ni.. tawar je tak ada rasa.. boleh letak jus buah-buahan masa nak makan/ minum nnti ye... selamat mencuba..


basuh sebanyak 5 @ 6 kali



rendam semalaman



basuh lagi 1 @ 2 kali dan tapis



rebus dengan sukatan 2.5 liter air bagi 1 pack (100gm)








setelah mendidih 





ingat ye... simpan dalam peti sejuk tapi JANGAN simpan dalam peti sejuk beku ye...



semasa nak makan / minum ambil 2 @ 3 sudu...


campur dgn jus buah-buahan ye... nak makan begitu sahaja pun boleh... up to u...




hancurkan sedikit



boleh diminum dgn air sejuk ataupun panas ye..


KOLAGEN MENTAH~ DARI SUMBER RUMPAI LAUT
100% asli, belum diproses, bebas kimia/racun, pewarna, pengawet, steroid, perisa

HARGA TERBARU 2013... GRED AA ( KUNING )

2 pack = RM25 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
2 pack =RM35 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

5 pack = RM55 SMNJUNG MSIA..FREE POS LAJU
5 pack= RM65 SABAH /SARAWAK…FREE POS LAJU

10 pack = RM80 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
10 pack =RM90 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

HARGA TERBARU 2013... GRED AAA ( PURPLE )

2 pack = RM28 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
2 pack =RM38 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

5 pack = RM68 SMNJUNG MSIA..FREE POS LAJU
5 pack= RM78 SABAH /SARAWAK…FREE POS LAJU

10 pack = RM90 SMNJUNG MSIA... FREE POS LAJU
10 pack = RM100 SABAH /SARAWAK... FREE POS LAJU

1 PEK=100GM
(pengambilan untuk 3-4 minggu)
nilai pH 6-7

For any enquiry..
Email : mysweetbeautyshop@gmail.com
Sms : 0173204928 (Pn. Sabariah)

@ ISI







get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.