FOLLOW ME DEAR..

FELLINA INCH LOSS BOLEH RUNCINGKAN DAGU


Pic credit to Darling

Salam semua...
Malam ni excited nak share testimoni pengguna Inchloss
yang dah berjaya runcingkan dagunya dengan jayanya.
Testimoni ni diambil direct from supplier nah.
So tidak mustahil jika seller lain pun mempunyai testimoni yang sama. hehe.
Ok, jom tengok picture nih :

Ni pulak testi dia 
Ok!!! Even masa muka bulat pn PERHATIKAN My dagu.....msih ada runcing sdikit wlaupun brlapis...now bila dh diet of coz face pn slim kan.... Pic ni antra 1 thn lebih yg lps la...rmbut pn pndek..skin pn agak gelap sdikit.... Bila inchloss dh ada just apply hati2...(puas dh hati...lega skit..huhhh)
 Testi ke-2
Salam sis....dling nk bg testimoni sapuan inchloss pd wjah....ermmm best sngt..ramai yg tgur apa tau..cucuk ke dagu..hoho no no...semulajadi dgn incloss..hehe tq sis...bg pluang n kpercyaan dlm berbiz sama2....dling sngt brsyukur...tggl lg dling lama sngt xjmpa sis..afa ksempatan sure kita jmpa..."


RM70(180ml) semenanjung

  RM75(180ml) Sabah/Sarawak

FREE POS


get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.