FOLLOW ME DEAR..

VITAMIN C 1000 MG + COLLAGEN RUMPAI LAUT ASLI

                             

Vitamin c 1000mg + Collagen PMC 
RM60 ( Semnjg M'sia )... FREE POST

Vitamin c 1000mg + Collagen PMC 
RM70 ( Sabah/Sarawak )... FREE POST


For any enquiry..
Email : mysweetbeautyshop@gmail.com
Sms : 0173204928 (Pn. Sabariah)

@ ISI


HARGA BORONG :
untuk harga BORONG, sila SMS to 017-3204928 (sms only) Pn. Sabariah

-------------------------------------------------------------------------

INFO PENTING!!
bagi yang sudah ambil atau baru nak mencuba vitamin c......saya galakkan ambil sekali collegen rumpai laut asli......untuk apa tau..
Ini info dari doctor :

kulit muka kita sudah guna macam-macam product dari zaman sekolah sampai lah sekarag.....dan ada yang complain guna product ini tak bkesan,product tu pun tak berkesan.....bila guna any product lagi keluar jerawat..

INI KERANA : kulit kita sudah tiada lapisan collagen tau....semakin berusia collagen semakin berkurangan....sebab itu lah kulit kita selalu sangat bermasalah timbul jerawat, kulit berminyak, kusam, jeragat dan banyak lagi....



Vitamin c 500mg + Collagen PMC 
RM45 ( Semnjg M'sia )... FREE POST

Vitamin c 500mg + Collagen PMC 
RM55 ( Sabah/Sarawak )... FREE POST

SO SAYA NASIHATKAN JIKA AMBIL VIT C AMBIL SKALI COLLEGEN RUMPAI LAUT ASLI... tak percaya baca kat sini...

get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.