FOLLOW ME DEAR..

USA SLIMMING & FIRMING SOAP




USA Slimming Soap ......... 

kkm: NOT111203263k
SABUN SUSU BERAS TELAH MENDAPAT KELULUSAN KEMENRETIAN KESIHATAN MALAYSIASabun 4.5cm x 4cm. Tebal 2cm 






PRODUCT INFORMATION
Sabun Menguruskan Badan Yang Terhangat Masa Kini!! Slimming & Firming Gel Soap (Sabun Pelangsing Badan) ini dapat membantu mengurangkan selulit di pinggang dan punggung serta membantu menghilangkan rekahan supaya warna kulit kelihatan seragam. Ia sesuai digunakan setiap hari bagi menghilangkan kesan rekahan dan mengecilkan saiz badan.

Kebaikan Sabun Ini: 
- Melangsingkan badan 
- Menganjalkan kulit 
- Mengurangkan selulit 
- Melicin dan melembutkan kulit 
- Membersih dan memudarkan tanda hitam kulit 
- Memudarkan tanda rekahan (stretch mark) pada perut. 
- Membantu mengatasi masalah parut.

Kandungan:
 - Seaweed Extract - Iny Extract - Lime Bossom Extract - Lanolin Oil - Natural Gel Soap 

Cara Menggunakan:
1. Buat buih pekat (creamy type) menggunakan sedikit air.
2. Urut pada kawasan pinggang dan punggung dengan urutan dari bawah ke atas beberapa kali.
3. Biar seketika supaya herba dapat meresap ke dalam kulit.
4. Bilas dengan air bersih. Amalkan sekurang-kurangnya 2 kali sehari.

Sebuku sabun boleh bertahan sehingga 5 -6 hari jika digunakan dua kali sehari. Kesan yang luar biasa boleh dilihat selepas penggunaan selama sebulan.



TESTIMONI
Saya hendak cerita dengan anda semua pengalaman memakai Sabun  Pelangsing Badan USA, saya amat berpuas hati... berkesan.. Memang tak perasan pada mulanya, tapi bila dah sarung baju/ seluar dah longgar, suami dan kawan kawan tegur dah lawa dan badan pun dah kecil dari dulu.. barulah saya ambil tahu.. sesudah 3 minggu memakainya, badan memang susut,lengan, peha, perut dah tak ketara buncit malah lemak di pelipat pinggang juga berkurang.. ukur lilit kat pinggang pun dah semakin turun cmn ya... pakai baju/ seluar terasa longgar. Dan hal yang membuat saya rasa teruja apabila stretchmark/ rekahan kat perut lepas bersalin dah makin pudar. suka dan teruja sangat-sangat.. sekarang masih saya teruskan lagi. Berita baik bagi ibu-ibu yang menyusukan bayi dan tengah mencari produk untuk buang rekahan di perut, nak ramping pinggul dan pinggang .. nak kecilkan lengan atau peha rasanya sabun Pelangsing Badan USA ini sesuai sekali.
Puan Siti Munirah

satu lagi kelebihan sabun ni kalau kita sapu kat perut.. dalam masa 24 jam ada effect sikit macam sakit perut... kira ok laa sbb kalau mkn kita rasa nak masuk tandas jer.. ni hanya sapu pun kita akan terasa nak membuang..saya pun pakai sabun ni kat perut, lengan dan peha..maklum laa nak mencuba.. alhamdulliah ada pengurangan sedikit..
cats 75




PENGHANTARAN: 



KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.
( IKUT PERMINTAAN YE... )


BERMINAT?

HARGA PASARAN : RM10 (SM) / RM15 (SS)
HARGA KAMI (TERMASUK POS LAJU) : 

MIN 4 PCS RM26 (SM) / RM36 (SS) 
SEDOZEN 12 PCS RM48 (SM) / RM58 (SS)

STATUS PRODUK : READY STOCK -PRODUK DIJAMIN ORIGINAL

PEMBAYARAN BOLEH DIBUAT KE AKAUN BERIKUT :

MAYBANK : 1540 5343 8501 SABARIAH KATIJAN
CIMB : 7027 598 401 SABARIAH KATIJAN

HANTARKAN BUKTI PEMBAYARAN / RESIT DENGAN SALAH SATU CARA BERIKUT :
(MOHON BERSABAR MENANTI REPLY DARI KAMI)

Whatsapp : 011-3796 4536 @ 017-320 4928
WeChat : sabariah1971
Inbox (Facebook Pages) : my sweet beauty shops
EMAIL : mysweetbeautyshop@gmail.com

HUBUNGI KAMI ?
LAYARI FANPAGE FACEBOOK KAMI : KLIK DI SINI
FAHAMI TERMA / SYARAT PEMBELIAN : KLIK DI SINI
FAHAMI CARA ORDER : KLIK DI SINI

get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.