FOLLOW ME DEAR..

PURE MARIN COLLAGEN GRED AAAA - 2 KALI LEBIH TINGGI KHASIAT DARI PMC PURPLE GRED AAA





Pure Marine Collagen Gred AAAA. Tu diaa...punya banyak A...melambangkan kebagusannya. Jenis PMC hijau ini dikatakan gred yang terbaik dari semua PMC lain sebab mengandungi klorofil yang tinggi. Tp tak ramai jual pmc hijau ni sebab sudah untuk didapati.  So time ada stok baik dapatkannya cecepat...huaa..propa sgtkan nampak sgt strategi pemasaran..tp mmg betul la...mmg susah nak dpt ni.

saya dah cuba yg gred hijau ni..rasa dia sama mcm pmc purple tu... mari kita belajar dengan lebih detail lagi psl pmc hijau ni..

Apa beza pmc pepel dengan pmc hijau? 
dah tentulah dari segi warnanya lah. tp pmc hijau ni bukan laa betul2 hijau...warnanya hijau seakan purple...dan agak keputihan...cam ne nak describe..tgk gamba jelah..senang..bila dah rendam dia seakan warna kelabu.

pmc hijau  bukan sahaja kaya dengan kolagen dan antioksida serta zat-zat lain yang amat diperlukan oleh tubuh seperti protien, zat besi, kalsium, vitamin B kompleks, omega-3, iodin, magnesium dan zink untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan.. malah gred 4A kaya dengan KLOROFIL. 

Apa tu Klorofil? 
Pada asasnya klorofil ialah pigmen hijau pada tumbuhan dan sangat penting dalam proses fotosintesis dimana ia menukar tenaga cahaya matahari kepada makanan dan tenaga pada tumbuhan.

Jadi apa kebaikannya kepada manusia?
*Klorofil dalam PMC sangat kaya dengan 
*Zink ~ menggalakkan kesihatan yang baik
*Selenium ~ melindungi dan memperbaharui sel2 tubuh manusia.
*Vitamin E ~anti penuaan, melicinkan kulit dan mencerdaskan otak.
*Vitamin C ~ melembabkan kulit, meningkatkan daya tahan terhadap penyakit dan mencergaskan badan.
*Vitamin A ~ Memperkuatkan fungsi jantung dan penglihatan
*Omega-3 ~ Melicin & menganjalkan kulit.

Dengan gabungan zat yang ada dalam PMC berserta dengan kehadiran klorofil, PMC gred ini mampu:-
1. Memperbaiki luka atau lecet.
2. Membersihkan jaringan-jaringan tubuh manusia.
3. Membersihkan darah.
4. Membantu hati untuk menghasilkan sel darah merah. Orang yang sihat mempunyai lebih banyak sel darah merah berbanding mereka yang sakit.
5. Membersihkan organ dalaman manusia.
6. Meningkatkan kekebalan tubuh terhadap radikal bebas.
7. Melancarkan peredaran darah.
8. Memperbaiki sistem pencernaan, saluran kencing dan sistem pernafasan.
9. Anti barah.
10. Anti keradangan.
11. Kaya dengan antioksida - awat muda.
13. Melawaskan pembuangan air besar.
14. Memperbaiki masalah anemia (kekurangan sel darah merah)
15. Sangat baik untuk mereka yang kurang makan sayur.
16. Meningkatkan kadar oksigen dalam darah.
17. Mencerdaskan otak.
18. Melicin, melembab dan menganjalkan kulit dan seluruh bahagian badan.
19. Memperbanyakkan air susu. (bagi mereka yang baru bersalin)

Ia umpama gandaan dari gred yang sedia ada iaitu gred AAA (purple) dan gred AA (kuning).

Perlu diingatkan.., oleh kerana khasiat pada PMC hijau adalah berganda dari yang purple.. makanya jgn la minom byk2. mkn 1-2 sudu besar pmc sekali hari dah memadai.

haaaaa.....satu lagi  nak crite pasai makan pmc ni...Ada org makan collagen ni..dua tiga hari dah nampak kesan..ada org dah makan sebulan pon tak perasan2 lagi..apa kesan dia...so...utk mengoptimumkan kesannya dan untuk menjamin kandungan kolagen  antioksida serta zat dalam PMC meresap dan menjalankan tugasnya dengan sempurna, makan kite perlulah:

1. MESTI minum 3 liter air (ukuran 3 botol air mineral besar) sehari.., kerana PMC ni akan menyerap air dalam badan untuk membersihkannya dari garam, gula, kolesterol yang berlebihan. Jika anda kurang minum air, kulit anda akan kering dan tidak halus. 


2. KURANGKAN minum minuman berkafien seperti kopi, nescafe, teh, minuman bercoklat dan cola kerana bahan kafien ini menghalang badan kita dari menyerap zat pada PMC. kalau nak jugak2 minom..maka jarakkan waktu pengambilan pmc tu dlm 2-3 jam..kasik khasiat pmc diserap badan dulu...contohnya kite mkn la pmc tu dlm jam 7pagi...kol 10 pagi tu..boleh laa minom teh or kopi..tp kalo boleh..jgn minom terus.




3. KONSISTEN dalam mengambil PMC. Bukan hari ni minum, esok tak pas tu lusa sambung balik. PMC ialah bahan semulajadi. Ia tidak mempunyai lemak untuk disimpan oleh badan. Khasiatnya akan diserap dan  digunakan oleh badan sepenuhnya pada hari ia di ambil. Badan kita bukan seperti PETI SIMPANAN yang akan menyimpan zat2 tersebut. Jadi, kalau nak cepat cantik, cepat mulus, .. minumlah PMC anda setiap hari pada waktu yang tetap. 

Tanda-tanda PMC berkesan ialah..
1. Kerap buang air kecil.
2. Lawas membuang air besar.
3. Bau badan hilang.
4. Ketagihan terhadap minuman berkafien berkurang/hilang.
5. Terasa amat segar semasa bangun pagi.
6. Tiada lagi sakit2 badan.
7. Kulit menegang dan kesan penuaan beransur hilang.

** Kesan2 di atas hanya akan berlaku jika anda minum banyak air. Kurangkan minum minuman berkafien**

Kita ulang siar lagi  kenapa kita perlu mkan Ibu Collagen Asli Dari Rumpai Laut :-




100 gram collagen asli bersamaan 100,000mg collagen. Jika anda perhatikan dalam produk ready made hanya ada 500mg-3000mg collagen sahaja 1 sachet. Kini anda boleh dapatkan 100,000mg collagen dengan harga yang MURAH!!

Anda bukan sahaja boleh minum collagen ini mengikut rasa yg anda inginkan (boleh letak sunquick atau apa2 perisa yg anda nak, saya suka letak rebina je..rasa manis masam tu menghilangkan rasa laut pmc..esp yg hijau or pepel), malah boleh dibuat MASK pada wajah anda.Kalau nak buat mask jgn letak perisa masa masak..nak minum baru letak

*Nilai nutrisi kolagen 10X ganda lebih tinggi daripada SIRIP IKAN YU...sian ikan yu dah nak pupus...dah la mahal..
*Khasiatnya sama seperti SARANG BURUNG LAYANG-LAYANG yg mahal ratus2 tuu..
*24% Kolagen nya bersamaan 2 keping SARANG BURUNG LAYANG-LAYANG.
*Kalsium 37 kali lebih tinggi daripada hati ikan.
*ANTIOKSIDA 55OX lebih kuat dari vitamin C.
*VITAMIN A 40X lebih hebat dari Beta Carotine atau 638 kali lebih hebat dari daging lembu.
*PROTEIN 21X lebih banyak dari susu.
*OMEGA 3 dan OMEGA 6 – 2326X lebih banyak dari ikan.

tunggu apa lagi? jomm la beli...hihiii


----------------------------------------------------


 KOLAGEN MENTAH~ DARI SUMBER RUMPAI LAUT
100% asli, belum diproses, bebas kimia/racun, pewarna, pengawet, steroid, perisa

2 pack = RM30 SEMNJG M'SIA.... FREE POS
2 PACK = RM40 SABAH/SARAWAK.... FREE POS

5 PACK = RM70 SEMNJG M'SIA.... FREE POS
5 PACK = RM80 SABAH/SARAWAK.... FREE POS

10 PACK = RM120 SEMNJG M'SIA... FREE POS
10 PACK = RM130 SABAH/SARAWAK.... FREE POS

1 PEK=100GM
(pengambilan untuk 3-4 minggu)
nilai pH 6-7

For any enquiry..
Email : mysweetbeautyshop@gmail.com
Sms : 0173204928 (Pn. Sabariah)

@ ISI

get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.