FOLLOW ME DEAR..

TESTIMONI MAIXARA C- SENTIAL MENAMBAT HATI


Banyak sebab kenapa MAIXARA C-SENTIAL 10,000mg menjadi pilihan ramai dan kian dikenali dalam masa singkat. Tentunya kerana formula terbaik pada harga mampu milik. Keluaran bumiputera dari sumber yang dijamin bersih, halal serta selamat. Ia juga tiada pantang mahu pun kesan sampingan, boleh diambil oleh lelaki apalagi wanita, mereka yang resdung, alah seafood, ketika haid atau semasa hamil, dengan rasa istimewa seperti gula2..:)

"..maixara memang best! sebelum ni beli dengan kak vxxx.. pastu try fxxxxx..sekarang ni maixara. beza sangat. maixara cepat sangat kesan, kulit lagi lembut kak! saya memang rasa beza banyak.. muka jadi lembab, kulit lagi lembut dan halus, jerawat ada tumbuh 2 biji terus kecut..jeragat halus pun pudar.."-pelanggan MSBS

Dengan gaya hidup aktif dan sentiasa sibuk, Maixara C-Sential adalah supplement lengkap lagi mudah diamalkan, hanya telan atau kunyah sebiji-dua biji sehari selepas makan malam diikuti segelas air. Kesannya boleh dirasa/lihat hanya dalam beberapa hari sahaja (air bersih perlu diminum secukupnya ye..:) Kini tiada sebab untuk anda tidak memiliki kulit yang halus dan cantik serta bebas masalah kusam, jerawat atau pigmentasi.. Cubalah Maixara C-Sential hari ini, mengandungi vitamin C, kolagen, glutathione dan ekstrak strawberi dalam 1 tablet!


MCS boleh dimakan oleh kaum hawa dan juga adam..ini adalah testimoni kaum adam dimana sebelum ini kulit beliau kering, bekas jerawat yang agak banyak.. Alhamdulillah selepas menggunakan MCS kulit lebih segar, cerah dan tidak kering...Beliau sangat gembiran dgn perubahan yang berlaku selepas bersama MCS.


Rata - rata menyatakan ada kesan selepas penggunaan konsisten Maixara C-Sential (MCS) Maixara by Mama Secret


Testimoni Terbaru.Sebelum kulit agak kasar dan ada kesan jerawat.Selepas 7 hari penggunaan Maixara C-Sential (MCS) kulit jadi lebih muda, lembut dan berseri.


Testimoni diterima lagi..perubahan seawal 5 harisemakin hari semakin banyak testimoni MCS diterima...
 Kulit beliau menjadi lebih segar, eyebag semakin kurang dan kulit semakin cerah...


Alhamdulillah, terima emel dr seorang pengguna yang baru sahaja menggunakan MCS ini selama 7 hari..
 beliau sangat berpuas hati dgn perubahan kulit dan yakin MCS berkesan dalam mencerahkan dan menjadikan wajah lebih bersih dan gebu.


Percayalah MCS pasti ada hasilnya!"Value for your money!"
Selepas pengunaan yang konsisten

MASALAH KULIT BERMINYAK & WARNA KULIT X SEKATA...
SELEPAS 1 MINGGU DH ADA YG TEGUR PERUBAHN KULIT WAJAH...


Alhamdulillah testimoni seorang customer yang sangat BEST...

Penggunaan MCS selama 7 hari sahaja.. menjadikan kulit beliau lebih sekata, lembut dan cerah.. JERAWAT pun makin kurang!

Anda dah mencuba MCS? Jom dapatkan dengan cepat!!!..100% dijamin ada kesannya!


Testimoni antara yang terhebat... DALAM MASA 2 HARI AJE bersama MCS.. WowOW! Tgk perubahannya


Testimoni terbaru Pengguna C-Sential..Hanya dalam 7 hari..


Testimoni Warga Brunei Selepas 5 hari consume MCSKulit wajah lebih cerah dan kesan jerawat makin pudar.. Wajah nampak segarkan! Jom consume Maixara C-Sential (MCS) dijamin 100% ada kesan..


Testimoni dari jauh ini..Customer dari Brunei. Wajah sblm ini walau dgn makeup masih tak dpt menutupi kesan jerawat. Alhamdulillah slps 8 hari consume MCS walau tanpa makeup, kesan jerawat ternyata makin hilang..


Kulit beliau menjadi lebih cerah, bersih dan cerah dalam masa 7 hari penggunaan MCS.Jom dapatkan MCS untuk kulit lebih segar, cantik dan berseri.


testimoni baru...Kulit kusam dan kering menjadi lebih cantik dan berseri...Nampak lebih muda dan cerah slps 2 minggu menggunakan MCS secara konsisten.


"Asslm.. Hi sume.. Sy nk share kbaikan mcs.. Dh hmpir smggu sy guna mcs. Ksn pggunaan mcs ni mng sgt hebat n cpt.. Hasil gabungan vit c, kolagen & glutathione dlm stiap tablet mnjdkn kulit sy smakin lembap, licin & anjal.. Kuar umh dh xpyh nk mekap sgt.. Skdr pakai bedak tabur je pun muka ttp nmpk segar. Yg plg best, rsnya yg sedap mmg wt rasa xsbr nk mkn stiap ari! Dan... Yg psti, MCS adalah produk kluaran Muslim yg x prlu diragui.(Bersama-sama emel ni sy srtakn gmbr tbaru sy.. Amik pg td otw nk g kje.. Hihi...)"


Hanya seminggu bersama MCS, kulit beliau menjadi lebih sekata dan segar berbanding sebelum ini. Alhamdulillah semakin ramain yakin dan percaya dgn MCS..


Testimoni Pengasas Maixara CKalo ada yang kata RM125 mahal? saya tak boleh nak kata apa.Saya jual Maixara C-Sential pd harga yg amat berpatutan dengan kandungan 10,000mg!!! 



Jika kita beli 1000mg vitamin C utk 60 tablet pun dah mahal.Maixara C Sential siap ada Kolagen & Gluta lagi. Kolagen plak bukan marine kolagen yang diimport tak tahu kesahihan halalnya, sebaliknya kami gunakan kolagen dari sisik ikan talapia yang UPM sendiri baut penyelidikan akan keberkesanannya. Tak percaya sila google. Kandungan 10,000 mg dalam 1 tablet dan ada 60 tablet dgn harga RM125.Harga yg saya beri amat berbaloi hanya RM99 (s) / RM104 (S/S )









Lagi testimoni hebat MCS...kesan parut yang hilang....








Testimoni Pengguna kanak kanak yang mengalami ruam dimuka. Alhamdulillah dgn consume MCS masalah tersebut dapat diatasi.. MCS berjaya membantu mengatasi masalah kulit anda dan keluarga. Jom berMCS... baik utk semua termasuk kanak kanak kerana ia adalah suplmen makanan tambahan yang tidak mengandungi sebarang jenis dadah atau ramuan yang merbahaya.


Dengan berMCS selama 2 minggu kulit kembali seperti sedia kala. Lebih lembut dan lembap. 
MCS Terbukti Suplemen yang baik utk kulit anda. 


Penggunaan konsisten MCS secara konsisten menjadikan kulit beliau lebih cantik dan jerawat pun mengecut. Dengan hanya penggunaan 3 minggu sahaja.. maknanya tidak sampai 1 botol penggunaan tetapi kerana pengunaan konsisten dan minum air kosong secukupnya menjadikan kulit wajahnya sangat berbeza dgn sebelum ini.
Jom berMCS, ia bole membantu menghilangkan jerawat, jeragat, ekzema, utk cerahkan kulit dan membuang toksin dlm bdn..




Kulit menjadi semakin Cantik, Cerah & Halus!
Penggunaan Konsisten selama 2 minggu sahaja!



MCS boleh membantu anda merawat kulit anda yang mengalami masalah jerawat itu. Bukan hanya jerawat tetapi jeragat, ekzema, sinus, alergik, pencerahan dan sbg anti oksida utk anda... MCS Suplemen Terbaik utk anda sesi keluarga!











Ini pengakuan pengguna MCS ini...
Sebelum ni saya tak pernah kisah pun dengan keadaan muka saya...tapi bila dah tengok macam-macam prodak kecantik yang di jual..teringin nak cuba...jadi ada sseorang yg mencadangkan guna MCS ni...saya paling suka jeragat di muka hampir hilang...dlm masa 2 minggu....



Selamat Tinggal Jerawat...

Selama 7 hari sahaja jerawat menjadi kecut dan pudar..




Maixara C-Sential semakin HOT!

testimoni hebat diterima dan rata2 menyatakan puas hati!
Jangan lupa banyakkan minum air 3-4 liter sehari ya.
Kurang kafein dan rokok!







HARGA SEBENAR RM125
TAPI UNTUK TEMPOH PROMOSI TERHAD,


1 BOTOL RM99 ( Semnjg M'sia )..... FREE POS
1 BOTOL RM104 ( Sabah/Sarawak )..... FREE POS

2 BOTOL RM185 ( Semnjg M'sia )..... FREE POS
2 BOTOL RM190 ( Sabah/Sarawak )..... FREE POS

3 BOTOL RM265 ( Semnjg M'sia )..... FREE POS
3 BOTOL RM270 ( Sabah/Sarawak )..... FREE POS

60 BIJI/BOTOL
(UNTUK 2 BULAN!)

For any enquiry..

Email : mysweetbeautyshop@gmail.com
Sms : 0173204928 (Pn. Sabariah)

@ ISI






get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.