FOLLOW ME DEAR..

KEISTIMEWAAN BEDAK ARAB KOKURYU...




KEISTIMEWAAN BEDAK ARAB KOKURYU

1* FUNGSI 3 in 1 ( Powder+Moisturizers+Foundation uv prtction)tak perlu pakai apa-apa krim lagi kat muka, JIMAT MASA DAN WANG


2* Berat 50g (Padat)Tidak spt bedak2 di pasaran hanya berat 13-20g jer, cepat pulak abis, so kat situ kita kira sendiri berapa kita spend sebulan... hanya utk bedak, moiusturizer dan foundation uv protection?

3* Ikut warna darahTidak kira apa pun jenis kulit..gelap, putih, kelabu atau sbg nya, sesiapa pun boleh pakai.

4* Kulit akan kelihatan kemas sepanjang hari dan kecantikan muka nmpak berseri-seriMakin berpeluh bedak ini menghasilkan hasil yg sgt cantik dan berseri

5* Tidak melekat pada tudung atau tisu jika berpeluh malah kena hujan. basah atauatau terkena air, sbb bedak ni natural terus meresap ke kulit dan mengikut darah kita.

6* Seharian menggunakan pun masih nampak cantik dan mampu tahan selama 8 jam

7* Produk halal dan boleh di bawa solat...

8* Mampu mengecutkan jerawat2 kecil di muka


Harga pasaran Rm68
TAWARAN HEBAT DARI MSBS HANYA RM55 SAHAJA
GRAB IT NOW!!!..

 RM55 SEMENANJUNG... FREE POS LAJU
RM65 SABAH SARAWAK... FREE POS LAJU

HARGA SETANDING KUALITI

For any enquiry..
Email : mysweetbeautyshop@gmail.com
Sms: 0173204928 (Pn. Sabariah)

@ ISI


get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.