FOLLOW ME DEAR..

get this widget here

RUMPAI LAUT ( PMC ) - PANGGILAN UCAPAN TERIMA KASIH!..



Biarpun tiada seorang pun meletakkan komen pada tajuk mengenai kesan pengambilan rumpai laut@ Pure Marin Collagen (PMC) yang saya tulis, saya percaya ramai yang membacanya. Saya telah memberikan maklumat daripada pengalaman sendiri, jadi mereka yang ingi mencuba atau sedang mengambilnya bolehlah membandingkan apa yang mereka rasa dengan apa yang saya rasa.

Siang tadi saya menerima satu panggilan telefon daripada seorang lelaki dari Tawau, Sabah...dengan merujuk kepada tajuk catatan saya mengenai rumpai laut dalam blog ini, dia mengucapkan terima kasih. Pada mulanya hairan juga saya... katanya, "terima kerana menulis mengenai kesan pengambilan rumpai laut." Menurutnya, apa yang saya rasa - sama dengan apa yang dia rasa terutama bab kurang enak dalam perut, seakan terkena gastrik menyebabkan dia juga hampir ingin berhenti daripada mengambilnya.

Setelah terbaca catatan saya itu, katanya barulah dia faham bahawa ia adalah kesan tindak balas daripada pemakanan berkenaan. Sekali gus membuatkan dia mahu meneruskan semula pengambilan, cuma saya menasihatkan kepada pemanggil itu agar mengurangkan kadar pengambilan jika tidak tahan dengan kesan tindak balasnya.

Menurutnya lagi, dia juga cuba mengamalkan petua minum susu atau makan benda berserat seperti oat selepas mengambil rumpai laut seperti yang disarankan oleh kawan saya, katanya: "Memang betul, amalan itu menjadi, bila saya minum susu selepas makan (rumpai laut), kurang sikit rasa sakit atau berangin dalam perut."

Saya memberitahu pemanggil itu, jika ada tindak balas, bermaksud sesuatu yang positif kerana ia sedang berusaha untuk `membaiki' apa-apa yang bermasalah dalam diri kita.

Wallahualam...

t.kasih kepada http://idarashida.blogspot.com/

-------------------------------------



KOLAGEN MENTAH~ DARI SUMBER RUMPAI LAUT
100% asli, belum diproses, bebas kimia/racun, pewarna, pengawet, steroid, perisa

HARGA TERBARU 2013... GRED AA ( KUNING )

2 pack = RM25 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
2 pack =RM35 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

5 pack = RM55 SMNJUNG MSIA..FREE POS LAJU
5 pack= RM65 SABAH /SARAWAK…FREE POS LAJU

10 pack = RM80 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
10 pack =RM90 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

HARGA TERBARU 2013... GRED AAA ( PURPLE )

2 pack = RM28 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
2 pack =RM38 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

5 pack = RM68 SMNJUNG MSIA..FREE POS LAJU
5 pack= RM78 SABAH /SARAWAK…FREE POS LAJU

10 pack = RM90 SMNJUNG MSIA... FREE POS LAJU
10 pack = RM100 SABAH /SARAWAK... FREE POS LAJU

1 PEK=100GM
(pengambilan untuk 3-4 minggu)
nilai pH 6-7

For any enquiry..
Email : mysweetbeautyshop@gmail.com
Sms : 0173204928 (Pn. Sabariah)

@ ISI







.

get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.
Free background from VintageMadeForYou