FOLLOW ME DEAR..

WAJAH KEMBALI BERSIH DAN TEGANG !!..


Perihal Rumpai Laut @ ibu kolagen semula jadi yang Miracle!


Pertama kali teringin mencuba rumpai laut, bila kesihatan semakin merosot. Pabila doktor biasa merujuk kepada doktor pakar untuk pemeriksaan jantung, paniklah sekejap …nasib baik hasil pemeriksaan doktor pakar okey, cuma disuruh bersenam.. denyutan nadi slow sikit kerana faktor usia, doktor siap melawak, “barangan lama, biasalah!” - untuk menguatkan semula, "mesti rajin bersenam!" Pesan doktor.

Pada masa sama, terfikir juga macam mana nak pulihkan keadaan wajah yang selama ini tidak pernah berjaga, sebab takut nak guna krim.. Dah lanjut usia baru terfikir nak guna itu dan ini, terdetik di hati..  dah terlewat! Pergi ke mana-mana, pandang kiri kanan, rata-rata putih bersih saja wajah mereka. Timbul rasa menyesal, mengapalah tak rajin nak jaga muka sendiri. Mulalah terfikir-fikir, macam mana nak hilangkan kesan jeragat yang semakin ketara? Macam mana nak tegangkan wajah yang sudah semakin kendur, bila ketawa, pipi menggelebeh, ketara sangat dalam gambar. Mesti buat sesuatu ni. Ada kawan mencadangkan untuk suntik vitamin A dan kolagen.  “Suntik!!!???”  Bisik hati, eishh takut, takut, takut… tak berani, tak beranilah. Memang tak berani nak buat.

Tiba-tiba teringat posting seorang kawan yang asyik menulis pasal rumpai laut yang dia makan. Buka fb dia dan baca. Cari juga info di sana sini termasuk tengok rancangan TV mengenai rumpai laut di You Tube, baca keratan akhbar dan lain-lain, barulah percaya sikit dan teringin mencuba. Dah sebulan makan, bab mencantikkan kulit muka, bab menegangkan tu memang betul, lawas buang air, ringan badan tu semua betul (testimony sendiri).

Yang paling kagum adalah kesan penegangan payu dara. Umur melebihi 50 tahun, anak dan besar panjang, semakin lanjut usia - apa keadaannya kita terima sajalah..tak pernah terfikir boleh buat apa-apa lagi, takkanlah nak operate atau suntik bagai-bagai macam orang lain yang sangat taksub pada kecantikan tu. Jadi beranikan diri makan rumpai laut. Bila rasa ringan buat kerja tunggang terbalik, tanpa pakai bra.. eh barulah perasan, perubahannya. Miracle!

Berubah jauh lebih baik daripada sebelumnya, itu pun sudah cukup bersyukur! Setiap pagi bangun tidur, belek muka depan cermin, tengok perbezaan daripada sebelumnya, terutama tengok kesan jeragat yang beransur kurang dan bahagian kendur semakin tegang. Hu hu seronoknya! Alhamdullah.. tidak lupa bersyukur, semua kerana izin-NYA!

luahan rasa dari http://idarashida.blogspot.com/

-----------------------------------------------



KOLAGEN MENTAH~ DARI SUMBER RUMPAI LAUT
100% asli, belum diproses, bebas kimia/racun, pewarna, pengawet, steroid, perisa

HARGA TERBARU 2013... GRED AA ( KUNING )

2 pack = RM25 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
2 pack =RM35 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

5 pack = RM55 SMNJUNG MSIA..FREE POS LAJU
5 pack= RM65 SABAH /SARAWAK…FREE POS LAJU

10 pack = RM80 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
10 pack =RM90 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

HARGA TERBARU 2013... GRED AAA ( PURPLE )

2 pack = RM28 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
2 pack =RM38 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

5 pack = RM68 SMNJUNG MSIA..FREE POS LAJU
5 pack= RM78 SABAH /SARAWAK…FREE POS LAJU

10 pack = RM90 SMNJUNG MSIA... FREE POS LAJU
10 pack = RM100 SABAH /SARAWAK... FREE POS LAJU

1 PEK=100GM
(pengambilan untuk 3-4 minggu)
nilai pH 6-7

For any enquiry..
Email : mysweetbeautyshop@gmail.com
Sms : 0173204928 (Pn. Sabariah)

@ ISI





get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.