FOLLOW ME DEAR..

KESAN RUMPAI LAUT ASLI @ IBU COLLAGEN PMC




Testimoni  I.
“Kak, rumpai laut memang ada tidak balas ya kalau makan, saya baru sekali makan, terasa pening, lepas tu tiba-tiba datang bulanpada hal period saya dah seminggu berhenti. Kalau sebelum ini warnanya hitam, tetapi kali ini merah!”  Itu kenyataan salah seorang daripada pengguna yang juga kawan saya. Dia baru saja membeli rumpai laut yang siap dimasak.
Saya memberitahu kawan saya itu, mungkin darah period tak keluar habis. Warna hitam tu menunjukkan darah sangat kotor. Rumpai laut membantu membersihkannya. Kawan saya itu baru saja membeli rumpai laut yang siap dimasak.  

Testimoni II. 
  Seorang lelaki India, pernah menjadi mangsa kemalangan jalan raya.
“Sh, saya nak beli lagi rumpai laut tu… ada tak?”
“Oh, ada tetapi kena tunggu dulu. Saya bawa yang lain, yang ada ni untuk orang lain, dia nak datang ambil.”
“Bagi saya dululah, saya punya dah habis.”
“Okey.. ambillah. Saya bawa yang lain untuk kawan seorang lagi tu.”
“Bagus kah benda ni dengan you?”
“Baguslah,” ujar Bala.  “Isteri saya pun makan juga.”
“Bagaimana kesan yang terasa?”
“Okey la, rasa letih lesu, rasa berat badan dan urat tegang hilang.  Isteri saya ada masalah datang bulan. Dulu, datang dua tiga hari saja… bila makan rumpai laut ni, keluar lama sedikit, hingga lima enam hari,” ceritanya.

Jika  darah kotor tidak keluar habis, saki baki yang tertinggal setiap bulan akan berkumpul, lama kelamaan bertukar menjadi ketulan atau ketumbuhan.  Kalau begitu eloklah makan rumpai laut jika ia dapat menghalang  daripada masalah itu.

--------------------------------------------------



KOLAGEN MENTAH~ DARI SUMBER RUMPAI LAUT
100% asli, belum diproses, bebas kimia/racun, pewarna, pengawet, steroid, perisa

HARGA TERBARU 2013... GRED AA ( KUNING )

2 pack = RM25 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
2 pack =RM35 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

5 pack = RM55 SMNJUNG MSIA..FREE POS LAJU
5 pack= RM65 SABAH /SARAWAK…FREE POS LAJU

10 pack = RM80 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
10 pack =RM90 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

HARGA TERBARU 2013... GRED AAA ( PURPLE )

2 pack = RM28 SMNJUNG MSIA….FREE POS LAJU
2 pack =RM38 SABAH/SARAWAK….FREE POS LAJU

5 pack = RM68 SMNJUNG MSIA..FREE POS LAJU
5 pack= RM78 SABAH /SARAWAK…FREE POS LAJU

10 pack = RM90 SMNJUNG MSIA... FREE POS LAJU
10 pack = RM100 SABAH /SARAWAK... FREE POS LAJU

1 PEK=100GM
(pengambilan untuk 3-4 minggu)
nilai pH 6-7

For any enquiry..
Email : mysweetbeautyshop@gmail.com
Sms : 0173204928 (Pn. Sabariah)

@ ISI





get this widget here

.

DOA SEBELUM MAKAN / MINUM UBAT / VITAMIN

بِسْمِ اللهِ الرَّ حْمَنِ الرَّ حِيْمِ
أَذْهِبِ الْبَائْسَ رَبَّ النَّاسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى
َ لا شَافِىَ اِلا اَنْتَ اَللهُمَّ اِنِّى اَسْئَلُكَ الْعَافِيَةَ

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Wahai Tuhan manusia, hilangkanlah derita, sembuhkanlah,
Engkaulah yang Maha Penyembuh. Tiada Penyembuh kecuali Engkau
Ya Allah aku mohon sihat afiat kepadaMu

Search This Blog

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

MACAM2 ADA DI MSBS

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI...

.

.

.

.

.

.